środa, 8 kwietnia 2015

Expo Sweet 2015 Warszawa

Expo Sweet

Expo sweet to największe targi cukiernicze w Polsce. W tym roku odbyła się siódma edycja tego wydarzenia. Miało ono miejsce w dniach 22-25 lutego 2015, w hali targowej MTPolska przy ul. Marsa 56 w Warszawie. Było to niezwykłe przeżycie ! Na każdym kroku zaskakiwały nas coraz to nowe niespodzianki. Wszyscy, którzy przybyli na tak owe targi mogli skorzystać z programu Warsztaty z mistrzem, czyli prostych szkoleń w zakresie lepienia róż z karmelu i robienia własnej czekolady, w których również miałam okazję uczestniczyć. Zobaczyłam tam także wspaniałe torty i czekoladowe rzeźby. Myślę, że najlepiej oddadzą to zdjęcia, które pokażę wam w tym wpisie. Na pewno poleciłabym je każdemu, kto interesuje się cukiernictwem, gdyż można było tam nie tylko zobaczyć niezwykłe torty, ale także nabyć akcesoria i zdobyć ogromną ilość wiedzy kulinarnej. Dla właścicieli własnych cukierni, czy piekarni była to też dobra okazja do nawiązania kontaktów biznesowych. Ja osobiście uczestniczyłam w nich przez 3 dni i świetnie się bawiłam !

Widziałam wspaniałe torty !:











Lepiłam róże z karmelu, sami zobaczcie jak wyszły efekty: 






A także robiłam czekoladę:


Mogłam spróbować pysznych słodkości przyrządzonych przez profesjonalnych mistrzów cukiernictwa: 



Oraz nietypowych połączeń smakowych jak np. jogurt ogórkowy: 


 Czy lodów o smaku papryki, camemberta i bazylii :


 Oraz wielu, wielu innych. Było wspaniale ! Expo sweet poleciłabym każdemu :)


Brak komentarzy: